Podmínky naší spolupráce

  • klient se objednává telefonicky, sms nebo emailem.
  • po potvrzení termínu je Vaše objednávka závazná

Podmínky zrušení procedury :

  • zrušení  termínu je třeba provést telefonicky či sms a to nejdéle  2 dny dopředu
  • pokud se stane, že nestihnete nahlásit změnu nebo se nedostavíte na smluvený termín, budu si muset vyžádat s ohledem k mému pracovnímu času  storno poplatek ve výši 200kč. Prosím si tudíž hlídat termín, velmi by mě mrzelo, kdyby to ovlivnilo naši spolupráci:-)
  • v případě akutního problému, prosím volat a domluvíme náhradní termín
  • v obou dvou případech můžete poslat náhradníka:-)

Úhrada procedury či storna poplatku:

  • v hotovosti nebo po domluvě dopředu na účet 115-4485850297/0100.
  • pro zaměstnavatele je možné vystavit fakturu